1397-02-24 07:13
3433
4
53435
تغییرات گسترده در آموزش و پرورش گلستان؛

برکناری قریب الوقع کشیری / بهجت تربتی نژاد رئیس آموزش و پرورش گرگان می شود

گفته می شود کشیری رئیس آموزش و پرورش گرگان بزودی از سمت خود برکنار و بهجت تربتی نژاد سرپرست دانشگاه فرهنگیان پردیس امام خمینی (ره) جایگزین وی می شود .

به گزارش گلستان ما ؛ تغییرات گسترده در آموزش و پرورش گلستان با انتصاب گوهری راد به سمت مدیر کل اموزش و پرورش آغاز شده است .

در یکی از مهمترین تغییرات این اداره کل ، گفته می شود کشیری رئیس آموزش و پرورش گرگان بزودی از سمت خود برکنار و بهجت تربتی نژاد سرپرست دانشگاه فرهنگیان پردیس امام خمینی (ره) جایگزین وی می شود .

همچنین قدرت الله نظری که 11 بهمن 92 جانشین رحمت الله جلالی در آموزش و پرورش آق قلا شده بود ، جای خود را به نسرکانی داد .

گفته می شود نظری معاون پشتیبانی ادراه کل آموزش و پرورش می شود .

هفته گذشته بود که طاهری راد مدیر آموزش و پرورش کلاله جای خود را به رنگریز داد .

طاهری راد علیرغم اینکه گفته می شود مسئول دفتر مدیرکل می شود ، به باشگاه فرهنگیان رفت تا جای مهری را بگیرد .

دنکوب مسئول دفتر مدیر کل هم فعلا گفته از کارش راضی است و در این پست می ماند .

سازمان دانش آموزی استان نیز کماکان در اختیار سید خلیل حسینی از فعالین اصلاح طلب باقی می ماند و مدیر کانون طه نیز بعید است به این زودی ها تغییر کند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سیبا

تورو خدا دلتون به حال فرزندان خودتون بسوزد.آموزش و چرورش رو سیاسی نکنید.درود بر کسانی که برای آبادانی کشور زحمت میکشند.لعنت بر آدم فریبکار.بدین به من آموزش رو تا بهتون نشون بدم

0
0
پاسخ
1397-02-24 07:55
علیرضا

با سلام و خداقوت به بر و بچه های خوب سایت گلستان ماتبریک ویژه به آقای عموزاد خبرنگار ارزشی و دیگر دوستاندر خصوص خبر نوشته شده ...گفتنی است کانون طه ها اصلا جای مهمی نیست و هیچ کار رهنگی خاصی هم در آنجا انجام نمی شود که حالا عوض بشوند یا نشوند . ای کاش آموزش و پرورش به جای اینهمه تعویض ها از توانمندی ها استفاده می کرد که بچه های کلاس اول دبیر خصوصی نگیرن ....تاسف تاسف تاسف سپاس از گلستان ما زیبا

0
0
پاسخ
1397-02-24 08:07

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.